PORT 110 ?

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Fri May 1 02:33:18 EEST 1998

Harris Kosmidhs <hkosmidi at alexandros.csd.auth.gr> wrote:
> O pop3 einai enas daimonas pou epitrepei tous xrhstes na pairnoun to mail
> tous px me netscape, eudora h allous popclient.
> Kata th gnomh mou einai malakia giati stelnei unencrypted ta passwords,
> alla merikes fores (se ISP px) den mporeis na kaneis allios an den dinoun
> shell.

Kala, auto to problhma me ta unencrypted passwords to exoun sxedon ola ta
programmata gia thlepikoinwnies -- telnet, rlogin, klp.
Enan sniffer na exei kapoios kai liges gnwseis kai thn pathses. :)
An 8es asfaleia gia kati tetoia, xrhsimopoieis ssh (www.replay.com)
Pragmati, bebaia, merikes fores den exeis allh epilogh...

Filika,
sb.

--
 "Men of lofty genius are most active