Re^2: Re^2: [Fwd: help]

Stelios Xanthakis stelios at nemesis.ee.teiath.gr
Tue Mar 31 19:21:12 EEST 1998

On Tue, 31 Mar 1998, Andreadakis Manolis wrote:

> Auto einai bebaia alithia, alla apo tin alli tha mporouses isws na peiseis
> autous toys
> typous me to monadiko epixeirima pou tous pianei : Ta lefta
> Paradeigma:
> Thelei kapoios na steisei nameserver gia intranet kai profanws to prwto pragma
> pou tou  erxete sto myalo einai ta NT. Opote exoume kai leme: Pentium 200 me
> 64 Mb 4 Gb HD, ($$$.$$$), meta exoume ton NT server (alla $$$.$$$) bale kai
> kati backoffice ktl (alla $$$.$$$) bale kai tin texnognwsia gia na stithoun ola
> auta
> [...]

 Apenadias.

 Tha mou epitrepsete na diafoniso.

 Oi 'kiriioi' aftoi protimane na plirosoun ke na exoun 'kapion na
analavi tin efthini'
 Afto ine to provlima akrivos.

 Afto pou plironoun den ine i piotita tou leitourgikou i' tou
ekastote programmatos, alla to onoma tis eterias piso apo afto.
 Ean itan allios oloi tha ixan linux.
 Alla sou leei : "pios tha mou parexei support -/ upgrades -/ etc/etc/etc"
              "ti ine afto to linux, ke pios to ftiaxnei?"
 Ti na tous pis : " enas typos pou ton lene Linus ke to eftiakse gia
                    tin plaka tou"

 Vevea afto den simeni akrivos afto.
 Exoume 15 mixanimata me 95 (pou ^exoun^ ipostiriksi) ke exoume dei 500
crash se enan mina
 Exoume 1 linux (pou ^den exi^ ipostiriksi) ke den exi kolisi oute mia.

  Telospandon, i logiki ton business managers ine:
"Gia na exoume esoda 10.000.000 tha dapanisoume eksoda 3.000.000
 apo ta opoia ta paroume ena _kalo_ programma 1.000.000drx oste
 na imaste sigouroi oti the pane ola /kala/"

 distixws, o monos tropos na mpi linux ine na ine magas aftos
pou plironi (linuxas?) 'i na analavi aftos pou tha proteinei
to Linux me prosopiki tou efthini oti ola tha pane /kala/.

Stelios

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr