Re^2: [Fwd: help]

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Tue Mar 31 00:22:15 EEST 1998

Hello Linux-greek-users!

Linux-greek-users wrote to All about "Re: [Fwd: help]":

 L> To paidi den eixe graftei sth lista kai eftixos poy den graftike
 L> giati 8a sximatize th xeiroteri entiposi gia toys ellines
 L> linuxades distixos...  Skeftite na eixe ola afta ta minimata kai
 L> na ta ekane meta mail se kana RAM, ROM, HDD kai alla omoia
 L> periodika, ti 8a ebgenan meta kai 8a elegen e ?

Exei papsei na me apasxolei to 8ema edw kai kairo.

Kalws h kakws, OXI. To linux DEN einai gia ton ka8ena poy exei ena PCaki. Parte
to xampari, o "ka8enas poy exei ena PCaki" shmera DEN KSEREI KALA KALA TI
SHMAINEI DIRECTORY - kai den MPOREI na to katanohsei akoma kai na toy to
ekshghseis. O mesos xrhsths agnoei pragmata poy oloi mas edw mesa ta 8ewroume
dedomena. (kai nai, h Microsoft thn ekane th zhmia). Mhn to ypotimate omws
ayto.

Me akribws thn idia logikh poy xrhsimopoieis, an prhksoume ton ka8ena poy exei
ena PCaki na toy egkatasthsei to Linux, ksereis ti 8a ginei? 8a to
egkatasthsei, 8a dei oti de mporei na kanei apolytws tipota me ena pontiki sto
xeri kai ena login: prompt sthn o8onh, (h 8a mpei mesa kai 8a pei "Ti? Den exei
GUI word processor? Ti na to kanw leitoyrgiko systhma xwris GUI word
processor?"). 8a to sbhsei kai 8a ksanabalei ta windows toy, kai TOTE 8a
grapsei ena gramma sto RAM poy 8a leei "E, me epeisan kai mena na balw linux
kai eida poso dikio eixate otan to brizate".

Ciao,
  Christos
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr