Port login

Nikos Mavroyanopoulos nmav at i-net.paiko.gr
Sun Mar 29 23:28:27 EEST 1998

Valotasios George (valotas at hol.gr) wrote:
: Tora gia na dw automata an douleuei to modem prepei na tou dosw mia AT
: command kai na apadisei me OK. TO mialo mou pige amesos sto CHAT. Terotima
: einai pos tha po to chat na mpei sthn port /dev/modem kai na dosei thn
: edoli ATblabla kai an apantisei me ok na kanei report se ena arxeio ...

Isos einai kalytero na xrisimopoiiseis to cu tou uucp. Me cu -l /dev/modem
epikoinoneis me to modem amesa.

px. Se ena arxeio .run bale
TIMEOUT	5	''	AT	OK

kai tora me chat -f .run|cu -l /dev/modem|grep OK
tha xereis pote doulevei to modem. Prosexe omos giati me ta pipes pou
ebala to chat DEN tha dei pote to OK pou tha dosei to modem, opote
den mporeis na epikoinoniseis amesa me to modem kai na steileis polles
entoles... Doulevei mono gia mia. Isos kapoios na exei kapoia kalyteri
idea xoris pipes.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr