ttf --> pfb

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Sun Mar 29 19:23:30 EEST 1998

Efthimios Mavrogeorgiadis wrote:

> Akomh kalutera 8a htan
> an mporouse kaneis na mou susthsei kapoion diaskeuasth
> grammatoseirwn (font editor) gia Linux.

  Efthimie,

  Ean exeis Motif (1.2 h 2.x), katebase to xmbdfed-3.0 kai kane to
 compile me thn libttf tou FreeType project. Ean den exeis Motif,
 mporw na balw ena statically linked binary tou xmbdfed-3.0 (Motif
 kai libttf built-in) kapou gia na to pareis. Ean yparxei endiaferon
 kai apo allous, mporoume (ean symfwnei kai o Giannhs o Ioannou)
 na baloume ena binary ston argea, kapou.

  Dhmhtrhs

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr