[Fwd: help]

Harris Kosmidhs hkosmidi at alexandros.csd.auth.gr
Mon Mar 30 01:57:02 EEST 1998

On Sun, 29 Mar 1998, Christofer Karatzinis wrote:

> Prwta apo ola, sorry gia tin polylogia (apla etrexa ston ka0igiti
> prwiniatika kai me eprize oti ta win95 tou den tou aresoun kai goustarei
> na gyrisei pisw stin epoxi tou Vax!!!) To 0ema pou anaptysw einai auto pou
> exei dimiourgi0ei me ton newbie... (an den 0elete na to diabasete, patiste
> delete... eseis 0a xasete... dinw sokolates sto telos :)).

Toulaxiston oi dikoi sou ka8hghtes 3eroun ti esti VAX :-))

> [...]
> kafe pou ftiaxnei to linux (deite to magaz)... nomizw ka0e allo para
> logiko 0a itan. To na tou peis: koita megale, ksekinise me win95 pou den
> xreiazete na ksereis tipota kai arxise na paizeis ospou na ma0eis tin
> diafora tou sklirou diskou apo to drive kai giati den kanoume partitions
> stis disketes (kai bebaia ti simainei partition kai ola ta synafi) nomizw
> oti einai to swstotero. Alliws, 0a exeis dimiourgisei enan asxeto, pou
> nomizei oti kserei apo linux, pou nomizei oti asxoleite me ypologistes kai
> genika enan imima0i (xeirwtero apo enan ama0i).

Sumfono mazi sou. Sto kato kato OLA ta docs tou LDP +HOWTO's DEN einai gia
enan newbie. Eimaste guro sta 190 melh (an 8umame kala) . Posoi apo esas
3ekinhsate me linux kai oxi me Win95.
Sigoura den m' aresan ta sxolia pros ton newbie pou esteile to mail, alla
oxi kai na leme pos eukola boh8iountai tetoioi tupoi...
De leo kai ego eprei3a ton rucudi & tasso alla den tous rothsa (elpizo
:-)) ti einai to ls.

> PS1: Exw enan filo edw sto panepistimio pou kanei metaptyxiako se computer
> science. Ypoti0ete oti kserei apo unix klp klp. Tou rwtisa loipon: Ksereis
> ti einai to format? Mou apantise: enas diaforetikos tropos gia na sbinoume
> polla arxeia mazi!!!!!

den to eixa dei etsi pote :)) Kalo!!

> [...]
> 0a er0w na sas to dior0wsw! Apla 0elw ef orou zwis account dialup.
> Mporousa na zitisw kai leuta (opws ekana se enan allo ISP). Anti na
> plirwsei merika ekatomyria agorazontas AXRISTO software einai protimwtero
> na balei linux pou 0a tou bgei mono to kostos egkatastasis kai syntirisis.
> Oi eugainikoi kyrioi me tis metakswtes grabates, xreiazontai kai alles
> grabates. Kai ws gnwston einai akribes! Ara tous endiaferei i meiwsi tou
> kostous! Xestikan gia to onoma! An ftiaksoume mia "stratia" apo atoma pou
> KSEROUN apo linux (kai den nomizoun oti kseroun) 0a gemisoume tin Ellada

Kai de mou les otan esu 8a fygeis apo kei, autoi 8a ca3oun na broun
kapoion allo pou na 3erei linux? H 8a graftoun sth lista :)
Nomizo an e3hghses se tetoious an8ropous thn pragmatikothta, dhaldh oti
sto UNIX nai men kaneis polla pragmata alla einai duskolo kai pos se
kapoia xronia oi Unixades 8a einai ligoi de nomizo na balei Unix.

Harris

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr