[Fwd: help]

Mr. Sotiris Sotiropoulos sotiris.ath.forthnet.gr at nefeli.forthnet.gr
Sun Mar 29 15:10:32 EEST 1998

Christofer Karatzinis wrote:

> [...]
> grandma friendly, i nootropia tou den einai gia an0rwpous pou TWRA
> ksekinane ta prwta tous bimata se ypologistes. Otan kapoios den exei estw
> mia basiki tribi me ypologisti, den prokeite na tou protinw linux. Ta
> win95 einai to synolo twn fysikwn me prakseis pros0esi kai aferesi gia
> tous ypologistes! As eksaski0ei kapws ekei kai blepoume meta. Gia tin
> akribia, 0a dwsw ena kalytero paradeigma: Ta win95 einai ekeina ta biblia
> prosxolikis ilikias pou mas ma0ainan oti 1+1 = 2 deixnontas mas 1
> saligkari kai ena saligkari kai stin epomeni selida blepame 2 saligkaria.

Paroti to paradeigma tou filou Xpistou eivai apketa diaskedastiko, kai idios
ksepei vomizw oti oi xwpoi Hilbert eivai mia megaln istopia kai oxi kati pou
ma8evetai eukola. Sigoupa ta Win95 eivai apla alla akoma pio aplo eivai
to OS tou Mac opote me autnv tnv logikn oloi 8a eprepe va xekivouv apo
to Mac. Ta pragmata dev eivai omws etsi gia logous pou oloi ksepoume.

Av evas pou dev exei kai megaln sxesn me upologistes 8elei va asxoln8ei
me Linux kala kavei kai pisteuw oti n lista prepei oso mbopei va tov
von8nsei.
Apo mail stnv lista von8nsa kaipoiov va kavei install Linux o opoios kai eixe

diavasei to paidi kai eixe opexn va ma8ei aplws dev ta katafepve va kavei
install to Linux. Kai egw otav telika ekava install Linux sto box tou dev ta
katafepa toso kala gia va poume tnv aln8eia kai auto gia n kapta tou ntav
Matrox Millenium kai ta XFree pou eixe mesa to ev logw distribution dev
upostnpizav tnv kapta tou. Aplws meta pnga spiti esteila mail stnv lista
kai elava apketa diafwtistika mails. Etsi otav xavapnga va tou perasw
Linux me tov Metro-X ola pngav kala. Evtw-metaxu eixe diavasei sxedov
ola to manual tou Matt Welsh. Thelw va pw oti oloi mas oso kai va
asxoloumaste upapxouv pragmata pou mas diafeugouv gia tov alpha n
vnta logo.

Pisteuw oti dev prepei va apopervoume xpnstes pou kavouv estw kai
afeleis ews kai xazes epwtnseis. Av malista exoume xpovo kai mbopoume
va tous von8nsoume ousiastika opws va perasoume Linux sto box tous
tote akoma kalutepa.

Sorry gia tnv polulogia alla epepre va ta vglaw apo mesa mou.

Xaipetw filika,

Swtnpns.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr