Star Office

Sir Zagor kzagor at rodopi.cc.duth.gr
Sat Mar 28 20:43:41 EET 1998

Xereto 3ana tin lista!
Katebasa kai egkatestisa to Star Office 4.0 ..to zitima ine
oti tin egkatastasi gia diaforous logous diakopike ....me apotelesma otan
piga na 3anatre3o to  setup sto temp arxeio leei oti to Star Office exei idi
egkatasta8i ston skliro sto tade directory kai na tre3o
auto to setup apo to directory auto gia na bgalo arxika sto Star Office kai
na 3anatre3o to setup apo to installation directory....To zitima ine oti den
exei dimiourgi8i tetoio arxeio ....3eri kanis pos na bgalo to Star Office by
hand?Esbisa oti arxeio exei dimiourgi8ei alla apo oti fenete den einai
arketo..prepei na diagrapso kanena logs file pou dimiourgise to Star Office
?

* Kwstas Zagoris                                         *
* e-mail : kzagor at rodopi.cc.duth.gr                      *
* My ICQ number is : 9978964                             *
* Known as DeathMan in the world of  IRC                 *
* Hate is my only friend, Pain is my father,             *
* Torment is delight to me, Death is my sanctuary        *
* I SEEK it with pleasure, Please let me die in solitude *
*         Cause Death Means Just Life !!                 *

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr