[Fwd: help]

Valotasios George valotas at hol.gr
Sat Mar 28 10:59:24 EET 1998

At 08:58 ìì 27/3/1998 +0200, you wrote:
> [...]
3erei posoi akomh paranomoi (to ligotero alloi tosoi) vasizomenh apla kai
mono sto marketing kai to image

>Opa. File Thali ayto moy fainetai megali koyventa. Pistevw oti h MS exei
kai logismiko ths prokophs. Gia paradeigma Frontpage 98. An esy ksereis
allon HTML Editor poy na prosferei ta misa apo oti o parapanw exw olh thn
kalh dia6esh na to ma6w.
>Allo kalo software einai to Excel 'h to Word. As mhn ta isopedwnoyme ola.
Gia na mhn asxolh6w me ta paixnidia poy kykloforoyn se platforma W95 kai ta
opoia einai apeirari6ma.

XeXe ....

HomeSite (HTML editor pou ...... GAMAEI KAI DERNEI !)
Tora an thes na douleuei se Linux yparxei enas arketa kalos alla den
thimame to onoma tou !!!

Tora gia DATABASE yparxei h SQL. Ligo diskoli alla poly kali !!!

KEIMENOGRAFOS : Pare ena apllix !

>Twra oson afora to email otan kapoios grafei oti "plhrwse polla gia ayto
to programa ths Redhat", e emena moy th dinei sta nevra ayto. Pws na to
kanoyme dhladh? Ti perimenei dhladh na kanei ayto to programa ths Redhat?
Giati den pairnei ena
>paixnidi me 15 xiliarika na dei kai ti agorazei me ta lefta toy. Kai egw
gia na sthsw to Linux efaga ena Savatokyriako monos moy kai g.!$^ mia fora
to disko alla den arxisa toys aforismoys. Kai ta X akoma den ta exw ferei
sta isa toys alla kai
>pali den vrizw 6eoys kai daimones. An 6es to syzhtame se proswpiko epipedo
na mhn ta prizoyme kai sth lista.

ouden sxolio ...

filika ,

.
.
.
-= Valotasios George | Why you go somewhere on foot,
-= valotas at hol.gr    | when you can use your car ?

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr