ttf --> pfb

Efthimios Mavrogeorgiadis emav at enl.auth.gr
Fri Mar 27 21:40:00 EET 1998

Ton teleutaio kairo egkatesthsa to StarOffice 4.0 kai prospa8hsa na egkatasthsw
kapoies ellhnikes ttf grammatoseires afou tis eixa prohgoumenws metatrecei se
type1 me to fontographer gia Win95. To problhma pou parathrhsa einai oti
kapoies 8eseis xarakthrwn emfanizontai kenes h' oi xarakthres metatrepontai se
kati allo apo auto pou prepei na emfanisoun (px o tonos ginetai apostrofos,
to wmega tonoumeno ka8ws kai to kefalaio X den emfanizontai, klp).

Ap' oti katalaba auto pou prepei na ftaiei einai pws to fontographer metatrepei
tis ttf grammatoseires se type1 gia Win95 (oi opoies mallon den diabazontai
swsta apo to Linux). To erwthma mou einai an gnwrizei kapoios mhpws uparxei
kapoio Linux programma pou na kanei th metatroph xwris na xreiazetai na
katafeugw se alxhmies pou emplekoun ta infamous Win95. Akomh kalutera 8a htan
an mporouse kaneis na mou susthsei kapoion diaskeuasth grammatoseirwn (font
editor) gia Linux.

Euxaristw!

* Efthimios Mavrogeorgiadis            Enmity inscribe on water *
* PhD Student                              friendship on copper *
* English Department                       so that it may stand *
* Aristotle University of Thessaloniki              for ever... *
* emav at enl.auth.gr                      St. Isidore of Pelusium *
*        http://www.geocities.com/Athens/Acropolis/8555/        *
*             Email me for my PGP Public Key Block              *
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr