ellinika se linux kai sun

Nikolas Ikonomidis neco at otenet.gr
Fri Mar 27 18:41:45 EET 1998

Telika brhka problhma se auto to paketo!
Loipon: douleua sto word processor tou applixware kai ebaza tonous,
eswsa to arxeio se word 6.0 doc kai meta bootara 95 fortwsa word 95 kai
anoi3a to arxeio. Loipon oi tonoi fainontai asta na pane...px to i me
tono fainetai B ellhniko kefalaio kai alla tetoia...
Auta pros to parwn
neco

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr