[Fwd: help]

Kwstas Zagoris kzagor at rodopi.cc.duth.gr
Thu Mar 26 03:45:25 EET 1998

On Wed, 25 Mar 1998, Kostas Vlassis wrote:

diabase oti doc,how-to exeis sto CD sou................
kai meta rota afta pou den 3eris ,prepei na asxoli8is kai ligo kai esi me
to linux kai na min ta perimeneis ola etoima...........
periliptika pare to programma xisp tou Boura apo ton argeas.argos.hol.gr
kanto compile (alios pare ta binaries) kai tre3to kai ekei 8a bris ti
stoixeia prepei na balis .................mia aporia gia telos .......
afou 3eris tosa liga pos ebales to linux ? An se boi8ise kapoios rota
auton afou ine poio epe3igimatikos kai prosferei perisotera o amesos
dialogos,para ena e-mail........................

* Kwstas Zagoris                                         *
* e-mail : kzagor at rodopi.cc.duth.gr                      *
* My ICQ Number is 9978964                               *
* Known as DeathMan in the world of  IRC                 *
* Hate is my only friend, Pain is my father,             *
* Torment is delight to me, Death is my sanctuary        *
* I SEEK it with pleasure, Please let me die in solitude *
*         Cause Death Means Just Life !!                 *

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr