Ellhnika kai LaTeX

Apostolos Syropoulos apostolo at obelix.ee.duth.gr
Wed Mar 25 12:57:39 EET 1998

   Geia sas,

   Prin apo kairo sth lista sas egine kapoia suzhthsh sqetika me
thn axia ths ellhnikhs epiloghs tou paketou babel tou LaTeX. To
basikotero ``problhma'' tou paketou apotelouse h anagkaiothta
na grafei kaneis ellhnika me latinikous qarakthres. Twra omws
lujhke kai auto to problhma. Qrhsimopoiwntas kaneis thn ellhnikh
epilogh alla kai to paketo ``inputenc'' me epilogh ``iso-8859-7''
mporei na grafei to keimeno tou se p.q. sto ``gremacs'' 'h kai to... Word
(etsi apoktaei auto to programma kai mia ousiastikh shmasia!) kai
pernaei to arqeio tou sto LaTeX qwris allages kai filtra. (Gia tous
filous tou Word: Ja prepei na swzetai to aeqeio ws ``Keimeno me allages
grammwn''). Ola auta omws douleuoun me th nea ekdosh ths ellhnikhs
epiloghs. Ola ta aparaithta arqeia briskontai sto:

ftp://obelix.ee.duth.gr/pub/TeX/babel_gr_option.tar.gz

Me auto ton tropo ousiastika qanetai kai o teleutaios monadikos logos
uparxhs tou ``GreekTeX'' tou Mosqobakh...

apostolos...

UG Erwthseis kai sqolia euprosdekta. Prosoqh: *Den* diabazw thn lista.

*Apostolos Syropoulos                                          *
*snail mail: 366, 28th October Str., GR-671 00  Xanthi, HELLAS *
*email     : apostolo at obelix.ee.duth.gr                        *
*phone num.: +30-(0)541-28704                                  *
*home page : http://obelix.ee.duth.gr/~apostolo                *

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr