bzip 2.0 libs?

Mixalis Kabrianis mkabrian at auadec.aua.ariadne-t.gr
Wed Mar 25 00:02:45 EET 1998

At 10:50 ìì 24/3/1998 -0800, you wrote:

>Katevasa kai egw to tar gia na kanw auto mou molis diavasa oti ekanes alla
apetyxa [edaxei...den eimai kai kanenas C_power_programmer]
> [...]
>{"bzip", no_argument, NULL, 'q'},	[auto me volepse :-) ]
>[meta to evala kai se oti afora to Usage_listing me --help, peritto men
alla...]
>Kai telos evala sthn switch tou mia case gia to option q
>case 'q':
>        set_use_compress_program_option ("bzip2");
>        break;
>
>[to evala kai full pathname tou bzip2 (an kai einai sto path mou) alla
pali den..]

>Apoti eida meta 8etei h set_use_compress_program_option(string) to
use_compress_program_option = string opou meta sto buffer.c kanei apla
execlp to opoiodhpote sybiestiko tou exeis dwsi esy
>Alla den douleuei oute kata to elaxisto
>Mou vgazei to exhs an dwsw
>$ ./tar qxvf thalis.tar.bz
>./tar: invalid option -- q
>Try `./tar --help' for more information.
>
>Dhladh myrwdia den to phre to extra option pou tou evala :-(
>
>regards
>thalis
>

>p.s. den einai pleon 8ema tou na pros8esw sto tar mou to functionality tou bz
>Apla san askhsh to vlepw...dhladh mhn mou peis kaneis apla trexa pare to
patch
>;->

Loipon, den thymamai pou akribos, alla kapou se kapoio simeio sto tar.c
grafei ta switches (options, opos theleis pes ta).
Ekei,
a) blepeis an einai eleythero to q
b) to prostheteis...

Pare to patch, oxi gia na to peraseis alla gia na to exeis san reference se
antistoixes periptoseis...

    mkabrian at auadec.aua.gr
     ICQ (in Linux)	441092

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr