Bzip2 patch gia tar (was Re: bzip 2.0 libs?)

Mixalis Kabrianis mkabrian at mk.aua.gr
Mon Mar 23 15:23:48 EET 1998

On Mon, 23 Mar 1998, you wrote:

>Ok... eida to patch pou eipes. To mono pou kanei einai oti pros0etei ena
>eksideikeumeno option gia ta *.tar.bz2 files.
>
>Regards,
>Cristofer

Ax, ax. Ayto to ekana kai ego, alla den ixera pon na to kano na pairnei to
filename san input gia to bzip2 (Basika den to koitaxa akoma to patch, alla
fantazomai oti i diafora tha einai mia me dyo lexeis). Kata ta alla kai to diko
mou patch doulevei, alla prepei na tou to doso os input to filename me to xeri,
diladi:

tar xvDf < bzipped_file.tar.bz2 ekana ego
tar xvIf bzipped_file.tar.bz2 kanei aytos

Ase de pou protimo to D os option anti tou I :-)

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr