Ena problhma.

S. Ksenitelis simos at athena.teiath.gr
Sun Mar 22 23:59:03 EET 1998

> On Thu, 19 Mar 1998, Peter Avgeris wrote:
>
> > Paliotera, me to Slackware 3.0 poy eixa, ekana ta ejhs:
> > Anoiga ena xterm, edina
> > xhost +
Svsto, an kai entelvs anasfales.

> > kai en synexeia ekana telnet ston server sto NTUA.
> > Ean eixa mia IP address xxx.xxx.xxx.xxx, molis ginotan h syndesh, edina
> > sto host mhxanhma: (to opoio einai Silicon Graphics me IRIX 6.2 kai C
> > shell):
> > setenv DISPLAY xxx.xxx.xxx.xxx:0

Rvtise to NOC an exoun kleisei to port 6000 (X) apo to router gia tous
dialup users.

Ennalaktika kane telnet sto port 6000 kai analogos an:

Trying 143.233.170.201...
Connected to chloe.cs.teiath.gr.
Escape character is '^]'.               <-- endeijh oti einai ok.

An den sou vgazei thn grammh "Escape ch..", tote einai piuano na exei
kopei to port 6000.

Simos KSenitellis

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr