bzip 2.0 libs?

Mixalis Kabrianis mkabrian at auadec.aua.ariadne-t.gr
Sun Mar 22 23:05:59 EET 1998

At 12:23 ðì 23/3/1998 +0200, you wrote:
>Hi
>
>Exi vali kanis to bzip 2.0?
>Ap' oti ida xreiazete leei libc.so.6 ke ld-linux.so.2 !
>Ektos oti den ta vrika afta, to bzip einai leei sto
>hurricane (vl Red Hat) to opio omos exi libc-5.2.44 (i kati
>tetoio).
>
>Me rpm --nodeps egine i egatastasi alla den fenete na doulevi..
>
>Kseri kanis toipota sxetiko?
>
>Stelios

Katebasa to bzip2 apo to site tis kde (ftp.kde.org) pou ta snapshots ta
exoun ola se bz2 compress. Itan se tar.gz morfi kai itan pnaeykolo to
compilation. Den ithele tipota na peiraxo. Kai sigoura den exo glibc i
ld.linux.so.2 (alitheia yparxei tetoio pragma? Nomiza oti itan sto 1.9.7)
Exo Caldera 1.1 kai 1.2 (se dyo mixanimata) alla to dokimasa kai se RedHat
5.0 (opou den mou doulepse opos kai otidipote allo. Gi' ayto kai to petaxa
-to RedHat oxi to bz2- kai xanaebala Caldera)

Epi ti eykairia, as mou dosei kapoios mia symbouli:
Mia pou olo kai pio polla arxeia brisko se bz2 compression, eftiaxa to tar
na aposympiezei aytomata ta bz2 arxeia (opoios thelei to patch na tou to
steilo)
Alla, eno to gzip (me tin entoli tar xvzf ...) pairnei os input to onoma
tou arxeiou, to bzip2 den doulevei etsi kai prepei na tou to doso os
tar xvDf < bziped_file,
opou D to switch pou ebala gia to bunzip2. Kamia kali idea?

        Mixalis Kabrianis
Agricultural University of Athens
  Network Management Center
    mkabrian at auadec.aua.gr