Kernel compilation - problem #2

Valotasios George valotas at hol.gr
Sun Mar 22 22:05:53 EET 1998

At 11:00 ìì 22/3/1998 +0200, you wrote:

>On Sun, 22 Mar 1998, S. Ksenitelis wrote:
>
>> Exeis kanei ta parakatv?
>>
>> 1. make menuconfig
>> 2. make dep
>> 3. make clean
>> 4. make zImage
>> 5. make modules
>> 6. make modules_install
>> 7. make install

To minima to pairnw otan kanw make zImage
mexri ekei pataw make config (to menuconfig , den kserw giati alla den
douleuei)
make dep , make clean ( h to aditheto den thimame), make zImage kai......
PAPALA

> Ke akoma kalitera Prota ap'ola
>
>0. make mrproper

TO make mrproper den exw kanei ...
Tha to dokimasw

>Ama den doulepsi oute afto, pernis CD me teleftaia ekdosi Linux
>apo kapion filo sou ke afou doulevi to rpm (afto ine kalo) arxizis
>to upgrade olwn twn *lib*

kai omos xreisimopoiw to Red Hat 4.2 pou den mporw na pw oti einai kai
palio ?!

>Stelios

.
.
.
-= Valotasios George | Why you go somewhere on foot,
-= valotas at hol.gr    | when you can use your car ?

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr