Screen Capture

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Sat Mar 21 13:06:58 EET 1998

On Sat, 21 Mar 1998, Sir Zagor wrote:

> >man xwd
> >kai meta mh xrhsimopoihseis corel.. kai to xv kalo einai :)
> >kai pio mikro

  Epi th efkairia, epeidh logw douleias prepei na kanw syxna screen dumps
kai grabs, exw afth th mikrh xakia gia osous exoun fvwm opoioudhpote eidous:

  Balte aftes tis dyo grammes sto menu Window-Ops (afto pou emfanizetai otan
patame to koumpi 0 sto title-bar):

+                       "Print"         PrintFunction
+                       "Grab"          GrabWindow

  Meta, oriste dyo nea functions tou fvwm:

AddToFunc PrintFunction         "I" Raise
+                               "I" Exec xdpr -id $w

AddToFunc GrabWindow            "I" Raise
+                               "I" Exec xwd -id $w|xv - &

  Afta ta dyo sas emfanizoun tis entoles "Print" kai "Grab" sto Window menu
kathe parathyrou. H men Print boutaei to parathyro kai to typwnei ston
default ektypwth, h de Grab to fernei se ena xv ap'opou mporoume na kanoume
perissotera pragmata.

  Ap'oti blepw twra, h Print den doulevei sto Linux (ola afta einai apo
pSolaris), alla sigoura mporei na antikatastathei apo ena allo eparkws
megalo pipeline. :-)

> kai to xfig einai POLI arketo.........idios se merika dimeia me 8imizi
> PhotoShop :))

  Oxi, giati to Photoshop xreiazetai 2G disko gia to executable, enw to xfig
einai mikro kai glykouliko. Epishs, to Photoshop einai bitmap editor, enw to
xfig enai vector editor. Dhldah moiazei perissotero me to original
CorelDraw!.

  An thes na sygkrineis pragmata me to Photoshop, sygkrine to The Gimp.
Fobero programma. Me exei glytwsei N fores apo thn egkatastash Windows gia
na kanw ena mikro (h megalo) grafiko.

A.

Alexios Chouchoulas         '88    ,88'   ,88'   http://www.vennea.demon.co.uk
The Unpronounceable One    ,o88oooo88ooooo88oo,     alexios at vennea.demon.co.uk