StarOffice

Sir Zagor kzagor at rodopi.cc.duth.gr
Fri Mar 20 23:11:12 EET 1998

-----Original Message-----
From: Nikos Mavroyanopoulos <nmav at i-net.paiko.gr>
To: linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr
<linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr>
Date: Paqasjeu^, 20 Laqt_ou 1998 7:18 ll
Subject: Re: StarOffice

>Sir Zagor (kzagor at rodopi.cc.duth.gr) wrote:
>: Sto teuxos tou periodikou gia to staroffice anaferei oti den ine
>: akribos cormecial...........apo pou mpori kanis na bri to
>: staroffice 4.0 ..auto pou mporesa na bro me ena search ftp ine mexri to
>: 3.1..................3eri kanis apo poio akribos site dinete?
>ftp://192.41.15.166/pub/so4/linux/final/01/so40_lnx_01.tar.gz
>Dystyxos einai poly argo kai auto ofeiletai sto oti i caldera kai oi
>stardivision den afinoun na antigrafei se allo site.

Pragmati ine panargo..........apo to panepistimio to katebaze me
4 KB/s ....alla to afisa na katebazi piga gia ma8ima kai otan girisa (meta
apo 3 ores to brika na me perimeni :))) ,,,,epomeno bima i metafora tou sto
spiti me 35-40 disketes :))) pali kala pou enas filos mou ixe arketo
apo8ema........are ena zip drive na ixame ........

* Kwstas Zagoris                                         *
* e-mail : kzagor at rodopi.cc.duth.gr                      *
* Known as DeathMan in the world of  IRC                 *
* Hate is my only friend, Pain is my father,             *
* Torment is delight to me, Death is my sanctuary        *
* I SEEK it with pleasure, Please let me die in solitude *
*         Cause Death Means Just Life !!                 *

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr