Ena problhma.

Peter Avgeris pavgeris at usa.net
Thu Mar 19 20:35:23 EET 1998

Geia sas synlistobioi.
Teleytaia eixa ena problhmataki.
Qelhsa na syndeqw me to RedHat 5 Linux box moy se ena server sto NTUA,
opoy kai exw prosbash, wste na kanw download ena file me megalh
taxythta. Moy einai aparaithto na anoijw to netscape ekei kai na to
trejw apo to spiti moy, wste na exw thn plhrh taxythta 10 Mbps poy dinei
to NTUA.
Paliotera, me to Slackware 3.0 poy eixa, ekana ta ejhs:
Anoiga ena xterm, edina
xhost +
kai en synexeia ekana telnet ston server sto NTUA.
Ean eixa mia IP address xxx.xxx.xxx.xxx, molis ginotan h syndesh, edina
sto host mhxanhma: (to opoio einai Silicon Graphics me IRIX 6.2 kai C
shell):
setenv DISPLAY xxx.xxx.xxx.xxx:0
Apo ekei kai pera, trexontas xclock? moy ebgaze to xclock toy host
mhxanhmatos sthn oqonh moy.
Me to RedHat 5 opws ayto egkaqistatai, ola kala, alla molis toy dinw
xclock meta apo ligo moy dinei:
Error: Can't open display: 194.219.224.38:0
Profanws kati trexei kai den afhnei o server toy Linux box moy na ginei
acess se ayton apo opoydhpote alloy. Dinontas toy xhost + jexasa na sas
pw oti to mhnyma einai qetiko,
access control disabled, clients can connect from any host
alla h doyleia de ginetai.

Xreiazomai aparaithta th bohqeia sas.
Help help help!

Eyxaristw ek twn proterwn,