Problhmata ...

Mike Flouris flouris at csi.forth.gr
Thu Mar 19 12:31:53 EET 1998

Esthsa se ena mhxanhma sth doyleia moy to Redhat 5.0.
Prokeitai gia enan Pentium II / 266 me 64 MB RAM.

To kyriws problhma poy exei einai oti otan katebasa
apo to diktyo kapoia programmata (netscape, rvplayer ktl.)
den trexoyn alla petane core (Segmentation Fault).
Oso ki an exw psaksei den exw brei to problhma.
Oi libraries einai entaksei kai ola ta ypoloipa sto
mhxanhma doyleyoyn teleia ...
Exei kanenas paromoio problhma ???

Epishs kati gia opoion exei asxolhthei me 2.1 kernels.
Esthsa ton teleytaio kernel 2.1.89 kai enw arxizei kala
sto shmeio poy kanei "Initializing random number generator"
kollaei to mhxanhma kai pianei mono to Alt+Ctrl+Del ...
Kserei kaneis an ftaiei o sygkekrimenos kernel, kai an
nai poios apo toys teleytaioys 2.1.x einai arketa stable ???

Eyxaristw,
Mike &

--
                                           ////