CD problems

Harris Kosmidhs hkosmidi at alexandros.csd.auth.gr
Thu Mar 19 05:06:56 EET 1998

On Wed, 18 Mar 1998, Christofer Karatzinis wrote:

> Hi,
>
>    Nomizw o Jester prin merikes bdomades eixe rwtisei kati gia ena CD pou

Basika de m' endiaferei ti eipe o Jester :-))) (kala plaka kano autos
einai ikanos na mou 8umosei ;-))

8a i8ela na rothso kati gia CD drive.
Skopeuo na agoraso ena.
Ayta ta 32x pou uparxoun pianoun ontos tetoies taxhtutes?
Se sxesh me ta 24x exoun 6-7 xiliarika diafora. Poia na protimhso ?
kai ti marka?

PS: 3ero den exei polu sxesh me linux alla olo kai kati 8a 3erete eseis :)
PS1: DEN exo SCSI :(( o H/Y einai ena kakomoiro Pentium 133MHz.

Thanks

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr