Dos2Linux

Stelios Xanthakis root at reibel.tee.gr
Tue Mar 17 15:26:09 EET 1998

On Mon, 16 Mar 1998, Mesindianos Konstantinos wrote:

> Gia sas paidia,
>
>             Exw kapoia text arxeia pou einai se DOS kai 8elw na ta kanw
> se LINUX.
>             Otan douleba se UNIX eipirxe to arxeio dos2unix kai to
> unix2dos alla edw den ta briskw ,mipws yparxei kati antistixw

 Ta arxeia tou DOS to Linux ta vlepi mia xara.
 Ke malista o vi apofasizi apo tin arxi ama ine DOS i Linux ke analoga
dixni to ^M.

 Gia to anapodo tora mporis na xrisimopiisis ton sed i awk.
 Diladi tha prepi na andikatastisis to Carriage Return me
 Carriage Return + Line Feed.

 Iparxoun poloi tropoi alla enas proxiros ine:
  cat foo.Linux | awk '{print $0,"\r"}' > foo.DOS

 afto vazi ke ena keno parapano sto telos.
 Antistoixa ke kati se sed 'h tr+sed....

Stelios

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr