RedHat gcc problem

ARIS sotiropOULOS sotirop at csd.uch.gr
Mon Mar 16 18:55:02 EET 1998

Xairetw th lista (kalh kopela)

Megale, nomizw oti exeis sobaro problhma. Sobarotero ap'o,ti fainetai.
Alla auto den einai sigouro kai makari na kanw la8os.

As arxisoume apo thn arxh. To signal 11 pou bgazei o gcc symbainei otan
yparxei ellatwmatikh RAM ston ypologisth. Den yparxei kalyteros tropos gia
na deis an enas ypologisths exei ellatwmatikh RAM (SIMMS) apo to na tou
baleis ena bary compilation (me gcc fysika, ti allo :)). Kai ti pio bary
apo to na kaneis compile ton pyrhna tou Linux. To kalytero testing pou
yparxei. H metaglwtish tou pyrhna einai toso syn8eth kai exei tosous
pollous pointers, pou an h RAM einai kapou xalasmenh, 8a to brei
apantwntas signal 11.

Ena bhma gia na sigoureuteis parapera einai na deis an kollaei sto idio
shmeio synexws h' oxi. Dhladh, kaneis mia metaglwtish tou pyrhna (make
zImage) ka8arizeis thn mnhmh (xrhsimopoiwntas thn entolh dd me kapoies
parametrous pou den 3erw...kapou tis exw dei omws...8a epanel8w kapote)
kai 3anametaglwtizeis ton pyrhna (make zImage). An to kaneis auto 3-4
fores kai stamathsei sto idio shmeio oles, tote mallon den einai problhma
ths RAM. An omws stamataei se diaforetika shmeia, tote mallon einai.

H megalyterh malakia apo oles einai oti ola auta pou sou lew yparxoun kai
grammena (egw bazw kai proswpikh empeiria se auta dioti eixa problhmatika
SIMMakia kai ta alla3a) sto http://www.bitwizard.nl/sig11/. Ekei 8a ma8eis
oti polys kosmos eixe to idio problhma me sena (pou mporei na mhn yparxei
kanenan problhma, alla den blaptei na to eleg3eis).

Auta ta liga...

		Aris Sotiropoulos

			Aris SOTIROPoulos

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr