Re^2: kernel compiling

Christofer Karatzinis chka at net-cs.ucd.ie
Mon Mar 16 18:41:06 EET 1998

> Exw kanei polles fores compile kai insmod ena module epi topoy. Oute make
> clean, oute reinstallation toy krenel, oute tipota. Aplws to kanw compile me
> tis katallhles parametrous (dhladh ena -DMODULE parapanw) kai to fortwnw. Mexri
> twra h me8odos moy doylepse mia xara.

Kai egw kserw oti an bgalw tin EPROM tou sun mou kai tin ksanabalw (tin
wra pou einai anoixto) apla 0a tis kanw ena reset! Kai to exw kanei kai
den epa0e tipota. Nomizeis oti einai sofo apo merous mou na to diadidw san
swsti lysi? Sto manual perigrafei alli diadikasia (kai gia tin EPROM kai
gia to make :)))

Christofer

Special offer from microsoft... Buying 3 microsoft products for the price
of 5, you can get the 4th for FREE!

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr