procmail-just in

Sotiris Tsimbonis stsimb at forthnet.gr
Mon Mar 16 14:43:37 EET 1998

On Mon, 16 Mar 1998, Thalis Kalfigopoulos wrote:
> Den katalavainei to & sto .forward. Pws to apofeugw? dokimasa to mallon profanes na ta valw escaped \&\& alla apetyxe me to idio akrivws mhnyma.
> Any sendmail-animals aboard?

Roarrrrrr.. Sto /etc/sendmail.cf bale kati san ayto..

Mlocal,         P=/usr/bin/procmail, F=lsDFMAw5:/|@qShP, S=10/30, R=20/40,
                T=DNS/RFC822/X-Unix,
                A=procmail -a $h -d $u

Ayto kanei to procmail to system-wide delivery agent... prosoxh giati
prepei na einai kai suid opws leei sto manual tou (`h sto FAQ)!

---
 Sotiris Tsimbonis, mailto:tsimbonis at forthnet.gr

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr