=?iso-8859-1?Q?=C1=F0?=: PPP Syndesh me to RedHat ?

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Sun Mar 15 18:34:16 EET 1998

christos vettas wrote:

> Ela omws poy den moy kanei compile to atimo to katebasa alla tipota, briskei
> errors !

  Xrhsto,

  Profanws den egkatesthses swsta thn biblio0hkh XForms. Den peirazei
 omws giati molis kykloforhse h kainourgia ekdosh tou xisp, h opoia
 synodeuetai kai apo ena binary distribution. Ta binaries tou xisp kai
 tou xispterm mesa se auto to distribution exoun ginei compile me thn
 static XForms library, etsi wste na mhn xreizetai na thn egkatasthseis
 sto systhma sou gia na xrhsimopoihseis to xisp. Katebase to:

      http://users.hol.gr/~dbouras/release/xisp-2.4-ix86.tar.gz

 kai akolou0hse pista tis odhgies. Gia oti allo problhma parousiastei,
 steile mou proswpiko mhnyma.

  Me xairetismous,

  Dhmhtrhs

--
|  Dimitrios P. Bouras   |           Tel.: +30 1 894-1320 or 968-0554  |
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr