procmail-aggrr!

Thalis Kalfigopoulos tkalfigo at alexandros.csd.auth.gr
Sun Mar 15 14:35:52 EET 1998

Exoume kai leme. Evala to procmail. Eftiaxa ena .forward [symfwna me to FAQ]
"|IFS=' '&&exec /home/thalis/binaries/procmail -f-||exit 75 #thalis"
Ekana kai .procmailrc
:0:
* ^From.*root
root

Dhladh tou lew oti an er8ei mail me grammh
[arxh grammh]From[opoioidhpote&osoidhpote chars pou mesa yparxei h lexh "root"]
valto sto arxeio root

kai ekana kai ena arxeio , to ~/mail/root . [perms&ownerships OK]
O pine to vlepei to root san folder alla den vazei pote mesa mail 8-(
Dokimasa kai me to rule
* ^From root
pou epishs den doulepse

kai esteila ena mail san root apo to linux box mou ston logariasmo opou egatesthsa to procmail.

An exw mono to .forward , to mail xanetai enw to FAQ leei oti ousiastika 8a klei8ei to procmail alla mh vriskontas .procmailrc 8a synexisei kanonika..dhladh append sto spool dir mou.

Me to .procmailrc epishs den douleuei,..dhladh den kanei append se ena arxeio root opws tou lew alla to stelnei kanonika sto INBOX

Any help oxi apla kalodexoumenh...8a plhrwsw me thn grammh ths apadhsshs!!!

regards
thalis kalfigopoulos

p.s. hdh akouw to ricudion na xefylizei to procmail manual...

43rd Law of Computing:
        Anything that can go wr
Segmentation violation -- Core dumped

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr