News readers

Thalis Kalfigopoulos tkalfigo at alexandros.csd.auth.gr
Sun Mar 15 12:01:54 EET 1998

On Sat, 14 Mar 1998 dtrif at usa.net wrote:
> Pantos sto thema Offline News Reader symfono oti yparxei ena keno sto Linux. Yparxoyn lyseis alla ontos kammia den ftanei ton FreeAgent kai einai krima.
>
> Dimitris Trifonopoulos
> -----------------------
Na shmeiw8ei epishs kai oti enas offline reader me onoma -peruser- nomizw?
To eixe anaferei kapoios oti ton eide sthn linux-announce.
Pera apo oti 8elei ExTrA kati regepxr libs kai ena allo encoding-decoding programma [gia base64&uu] , pou parepiptodws den mou doulepse, exei ena apo ta pio mh-leitourgika GUIs pou exw dei. Koubia-koubakia diasparta.
Telika nomizw oti auto to thread afhnei ena yponooumeno stous C-programmers [isws kai Perl?] ths listas na kanoun mia organwmenh prospa8eia?

regards
thalis kalfigopoulos

p.s. NAI xreiazomai enan kalo newsreader prin arxisw ta perierga me wine kai olo to kako synapadhma.

43rd Law of Computing:
        Anything that can go wr
Segmentation violation -- Core dumped

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr