H metakomisi enos partition

Kostas Karadamoglou karadm at odysseas.ee.duth.gr
Sat Mar 14 19:05:28 EET 1998

Yeia hara.
Prepei entos twn epomenvn (liywn) imervn na metaferw olokliro to linux
partition mou se neo disko. Den ehw peira sto thema, opote an kapoios
ehei shetiki empeiria tha eimoun evynomwn yia kathe voithia. Me
provlimatizoun ta exeis:
Arkei to cp -s se ola ta directoties; Ti yinetai me to /dev kai to
/proc; Yparhei provlima stin antiyrafi tvn links me tin anw entoli; Pws
prepei na proeteimasw ton neo disko prin tin antiyrafi; Ektos apo to
fcdisk hreiazetai kai kapoio format;
Efharistw.

Kostas
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr