Áð: PPP Syndesh me to RedHat ?

christos vettas gr at gemini.diavlos.gr
Sat Mar 14 10:43:14 EET 1998

1> Me to netcfg tou redhat .. ( Emena toulaxiston mou doulepse mia xara
... )
Ok tha to dokimasw.

3> XISP
To ekana download apo to ftp.linux.gr, poly to epenesan, alla emena otan to
anoigw kai diabazw to INSTALL moy leei na kane "make" kai meta "make
install" alla me to jekinhma briskei errors kai stamataei.

PS> Giati minicom ? trekse amesos to pppd kai pestou gia na parei >thlefono
na xreisimipoihsei to chat ...

Ok gia pesmoy omws pws einai h command toy chat gia na thn syndesw me to
pppd.

.
.
.
-= Valotasios George | Why you go somewhere on foot,
-= valotas at hol.gr    | when you can use your car ?

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr