FDISK

George Daflidis-Kotsis gdk at math.auth.gr
Sat Mar 14 02:38:06 EET 1998

On Fri, 13 Mar 1998, Michael wrote:

> Yparxei kapio programma pou na kanei to antitheto , dhladh na enwnei ena
> partition me ena unpartitioned space tou diskou ??

ftp://nana.forthnet.gr/incoming/presz112.zip

Kanei thn idia douleia me to FIPS,polu kalutera kai einai grammeno apo ellhna.

RTFM prosektika kai 8a kaneis th douleia sou xwris duskolia. Oti kaneis omws
8a to kaneis me boot se msdos mode,OXI mesa apo MS-DOS Prompt.

Filika,

-gdk.

--
| Faculty of Geology			| gdk at math.auth.gr	 	|