PPP Syndesh me to RedHat ?

Sifalakis Manolis msifa at ariadne-t.gr
Fri Mar 13 20:49:24 EET 1998

George Daflidis-Kotsis wrote:

> On Fri, 13 Mar 1998, christos vettas wrote:
>
> > Pros to paron kanw syndesh me to minicom -s kai meta molis ginei to connect
> > me dynamic sto ISP gyrizw me ctrl-a q (exit without reset)
> > kai sto mhxanhma moy toy lew pppd defaultoure /dev/ttyS1 38400 kai einai ok
> > doylebei, alla den moy aresei na ginete etsi, poios allos tropos yparxei;
>
> Katebase to ftp://ftp.cdrom.com/pub/linux/slackware-3.4/source/n/ppp/
> pppsetup-1.66.tar.gz kai kane me auto th sundesh....Oute X oute tipota,
> aplo text mode.
>
> -gdk.

 Exw tin entypwsi oti prokeitai kai stis dyo periptwseis gia to idio
programma , pithanon diaforetiki version. Apla stin periptwsi toy
RedHat distribution yparxei kai ena sympathitiko interface se Tcl gia
tin diaxeirisi tou mesa apo ta X. Kata ta alla mporei na kanei to
setup opws epithimei kai apo tin consola .... just type "man pppd".

	Sifalakis Manolis  (WILLY)
	e-mail: msifa at ariadne-t.gr       ARIADNE-T NOC
	   tel: +030 01 6544279         NCSR DEMOKRITOS
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr