News readers (was RE: About Wine)

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Thu Mar 12 11:57:09 EET 1998

On Thu, 12 Mar 1998, Thalis Kalfigopoulos wrote:

> Xmm...me vazeis se skepseis...nomiza oti prepei na sou dwsei adeia o allos
> news_server gia na mporesei na kaneis link kai na pareis ta ar8ra tou.

  Fysika. Milaw panta gia NNTP server ston opoio mporeis na syndetheis. An
den mporeis, kata kapoion tropo xanetai to nohma na diabazeis news, on- h
off-line. :-)

> Mou fainetai kai logiko...fadasou o ka8e Chouchoulas/Thalis na sthnei enan
> kai na katevazei 1G ar8ra daily [epilektika]! Dhladh einai to idio san na
> eisai apla enas client?

(Paradeksou to, theleis na katebazeis ola ta *.binaries.*, e?) ;-)

Oi on-line readers einai sxetika nea idea sto Usenet. Paradosiaka, oi
readers diabazan news apo ta spool directories sta opoia apothetei o NNTP
server ta arthra. Oi on-line readers apla anoigoun allh mia NNTP syndesh. O
NNTP server den kserei poia einai h diafora 'client' kai 'server'. Aftos to
mono pou kserei einai oti kosmos syndeetai sto port 119 kai stelnei h
lambanei news. To ti tha ta kanei ta news einai allo zhthma.

Sto NNTP den yparxei diaxwrismos server-client. Afta einai onomasies pou
exoun balei anthrwpoi basei semantics. Gia ton server, opoios syndeetai sto
port 119 einai client, akoma ki an ekeinh th stigmh ekeinos o client exei
kammia ekatosth allous clients na ton apokaloun 'server'.

A.

Alexios Chouchoulas         '88    ,88'   ,88'   http://www.vennea.demon.co.uk
The Unpronounceable One    ,o88oooo88ooooo88oo,     alexios at vennea.demon.co.uk

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr