Re^2: boot problems

Sir Zagor kzagor at rodopi.cc.duth.gr
Thu Mar 12 20:23:54 EET 1998

-----Original Message-----
From: Christos Ricudis <ricudis at paiko.gr>
To: linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr
<linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr>
Date: P]lptg, 12 Laqt_ou 1998 2:39 pl
Subject: Re^2: boot problems

>Gia pane pare to /sbin/init apo kapoio allo distribution kai antegrapse to
sto
>diko sou...
pira to init apo to distribution pou exo (slackware) afou slackware
exo.Pira ta source kai oxi ta binaries ..ta ekana compile kai
ta ebala sta katallila meri...to zitima ine oti pali bgazi to idio problima
bgazoun ena minima init : can't resolve symbol  ..opote ebala ta binaries
.....den antigrafoun kateu8eian to init alla
dimiourgoun ena init.new   ...
opote apo sto lilo sto skliro (kai oxi apo tis disketas ) ebala
linux init=/sbin/init.new
otan eftase sto epimaxo simeio...ebgale to minima
load_dirty_pages : page already exist   (!!!!)
kai stamatise ekei .........................
ti akribos simbainei ??????
otan mpika apo boot- disketa pou exei to lilo sto idio parition kai
metafera to init.new se init i katastasi den alakse .............

den 3ero an diabases ta proigoumena mail alla auto to problima
dimiourgi8ile apo ptosis tasis tis DEH otan egrafa ena arxeio.......

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr