Re^2: News readers (was RE: About Wine)

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Thu Mar 12 16:07:52 EET 1998

Hello Linux-greek-users!

Linux-greek-users wrote to Alexios Chouchoulas about "Re: News readers (was RE:
About Wine)":

 L> sthnei enan kai na katevazei 1G ar8ra daily [epilektika]! Dhladh
 L> einai to idio san na eisai apla enas client?

Nai.

Aplws oi pio prosfates ekdoseis toy INN exoyn ena "feature" opoy otan doyn oti
trabas articles me th sesoula, sou kopanane ena delay merika deyterolepta se
ka8e article, etsi gia na se dieykolynoyn dhladh.

Fysika, epeidh san feature egw to briskw fasistiko kai apaisio, to kanw panta
disable. (LIKE_PULLERS)

Ciao,
  Christos
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr