Deste auto !!!

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Wed Mar 11 14:22:29 EET 1998

Valotasios George wrote:

> Pigenete sto
> http://linux.org.tr/turkuaz/english.html
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> Kala re paidia ...
> Douleuoun oi tourkoi gai tourkiko distribution tou Linux kai emeis
> kathomaste ?
> Den tha eprepe na kinitopoihthoume ?
> Prin merikous mines eida kapoion pou ediaferthike na arxisei authn h
> prospathia alla opos fenete emeine grammenos sta .................. h to
> mail tou pige kat' euthian sto bin ( kai oxi to /bin h to /usr/bin )
>
> Ade na doume ..

Kala, eiste teleios anenhmerotoi (eipe o enhmeromenos B Administrator
FH) .. :-) Perimena na proxorhsei to thread kai na to pei kapoios, alla
poy ...

1. Sto Chip dhmosieythke gramma ton paidion apo to Magaz opou lene oti
etoimazoun ena Ellhniko Linux cdrom kai an to Chip thelei na to valei se
kapoio teyxos toy... Den thymamai an anaferane ti akrivos ennooun
"ellhniko", alla telos panton ena distribution to opoio na sthnei
ellhnika sthn konsola kai sta X + kamposa ellhnika fonts den einai kakh
idea... H apanthsh toy Chip mou fanhke amhxanh alla thetikh kat arxhn...

2. To Kde exei yposthriksh ellhnikon (kai kamposes alles glosses) pou
doulevei kiolas... :-) Proypothetei oti soy doulevoun ta ellhnika sta X,
proorizetai (profanos) gia prohn xrhstes ellhnikon Win95. H metafrash
mexri stigmhs einai merikh kai ap oti eida doulevoun 2 atoma sto
ellhniko translation... Opoios endiaferetai as riksei mia matia sto
www.kde.org.

3. To oti oi tourkoi ftiaxnoun diko toys distribution den einai logos na
lyssame gia to thema ... Kalyfthika plhros apo ta alla postings sto
thread. Etsi ki allios, par olo pou mou aresei na vlepo ellhnika menus,
diafono plhros me ton maniako eksellhnismo stoys oroys ths plhroforikhs,
sta menu klp. Idiaitera meta thn frikh ton metafraseon ths Microsoft ...

T.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr
=_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=
==== Scientific
=====_/_==everybody=knows=the=good=guys=lost"===Leonard=Cohen=
= Publications Ltd. =_\_============ http://w4u.eexi.gr/~theodore
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr