Kolhma NFS

Tasos Bassoukos abas at aix.meng.auth.gr
Tue Mar 10 23:09:51 EET 1998

<mode=clueless>
Agaphtoi linuxades,
Exw to e3hs problhma me to Linuxaki mou: otan xrhrimopoiw to tar gia na
grapsw ena nfs-mounted directory se tape[2], meta apo arketh wra to tar
kollaei, to kernel bgazei merika mynhmata[1], kai ka8e prospa8eia kanw
ls sto syngekrimeno dir epishs kollaei, san na eixe pesei to allo
mhxanhma. Alla to allo mhxanhma to blepw mia xara me ping, finger,
telnet, kai ena deytero directory pou exw kanei mount douleyei mia
xara!... Kammia idea se poio man page na ri3w mia matia? Yparxei kanenas
tropos na alla3w ta nfs timeouts kai retry ? anything ? help ?
</mode>

[0] mount -o retry den kanei kamia diafora.[4]
[1]
NFS server erevos not responding, still trying.
NFS server erevos OK.
eth0: Tx timed out, cable problem? TSR=0x6, ISR=0x0, t=26.
NFS server erevos not responding, still trying.
NFS server erevos not responding, still trying.
NFS server erevos not responding, still trying.
nfs_statfs: statfs error = 512
nfs_statfs: statfs error = 512
NFS server erevos not responding, still trying.

[2] SCSI tape
[3] Mallon to linux den me sympa8ei.... kanena installation den phge
pote arketa kala.... :((
[4] A, kai ean kanw ena mount -o remount se ena nfs partition, meta mou
bgazei 2 kai treis fores to addr=.... sto mountlist...
[5] kai to kernel einai 2.0.33

--
Bassoukos Tassos                                +30 31 996011
KEHOB at p lwWu ES++ m5 CPEI B-4 Ol LmG Ss+C T+ A6T H7co b3 D?

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr