Egkatastash!!!

Yannis yang at acropolis.net
Tue Mar 10 21:49:57 EET 1998

To provlhma den einai to mouse alla to refresh rate ths othonhs sou,(to
eixa pathei ki egw),prepei na katevaseis to to noumero pio xamhla,kai gia
na sugoureuteis oti einai auto
an pathseis pio deksia, exo apo to parathuro tha kleisei,dhl metaferontai
oles oi leitourgies pio dexia apo to kanoniko.
Yannis..

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr