mount..

Achilleas Kotsis achille at eexi.gr
Wed Mar 11 01:09:36 EET 1998

On Tue, 10 Mar 1998, Harris Kosmidhs wrote:

> Genika to /dev/cdrom den to exo sto fstab giati den 8elo na to kanei
> mount ka8e fora pou bootaro. Oxi tipote allo kleidonei th 8ura
> kai de mporo na to bgalo an den kano eject.
> -Ali8eia auto apenergopoieitai? Mipos me kamia parembasei sto source, an
> exei kanei kaneis?
>
> Harris

Stis parametrous sto /etc/fstab bale noauto , etsi den 8a ginetai
automata mount me mount -a (px sto boot time)

Apo to man 8 mount

noauto Can only be mounted explicitly (i.e., the -a option
will not cause the file system to be mounted).

|         Achilleas Kotsis          |
|Electrical and Computer Engineering|
|         Student at NTUA           |
|IRCNick:Achille      /oper @ irc.gr|