boot problems

Sir Zagor kzagor at rodopi.cc.duth.gr
Tue Mar 10 19:04:07 EET 1998

-----Original Message-----
From: George Daflidis-Kotsis <gdk at math.auth.gr>
To: linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr
<linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr>
Date: Tq_tg, 10 Laqt_ou 1998 4:38 ll
Subject: Re: boot problems

>On Tue, 10 Mar 1998, Sir Zagor wrote:
>
>> omos to zitima ine an pao na bootaro me to lilo kanonika
>> me bgazi problima,petaei ena unit not resolve i kati tetoio mesa se
>> pollous xaraktires kai stamataei ekei...ebala mia boot disketa pou
>> ixa me lilo kai bootarisa kanonika me root filesystem auto pou ixa kai
>> poio prin ...ti zitima ine oti den mporo na mpo xoris autin tin
>> boot disketa me to lilo mesa .......:((( den 3ero pos akribos na to
liso..

>Dokimases na kaneis ena lilo -v kai na 3anadokimaseis?

yep....to problima mallon entopizete mallon oti exo profanos
corrupt filesystem, otan mpaino apo rescue disk kai kano mount
to root partiotion san read only kai kano e2fsck tote me bgazi oti
exo bad superblock kai na xrisimophoiso ena altenative superblock
me tin parametro -b kai dini ena noumero pou pi8anos na einai to
altenative superblock. Alla otan trexo to e3fsck me -b xxxxxx
me bgazi to idio minima.To partitions den exei bad blocks......
prepei mallon na bron ena altenative superblock..to zitima ine
oti den 3ero ti sto diaolo ine auto......please help........................

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr