more memory

George Daflidis-Kotsis gdk at math.auth.gr
Tue Mar 10 12:00:56 EET 1998

On Tue, 10 Mar 1998, Sir Zagor wrote:

> euxaristo Antoni kai Christofer me tin boi8ia sas mporesa na
> di to linux kai ta 80 MB ......................
> 8a i8ela na rotiso kai kati allo ......ta 16 MB einai 70 nanosec
> kai ta 64 einai 60 nanosec ...8a dimiourgisi problima ka8olou
> sto linux ? Exo akousta oti sta windows peta kati galazies o8ones
> alla gia to linux den exo akousi tipota ....................

Mia fora dokimasa na kanw kati paromoio kai to mono pou xreiasthke na kanw
gia na dei to linux 32MB htan ena lilo -v kai reboot afou ebala ta SIMMS
(EDO) epanw....

Ypo8etw pws gia sena pou exeis 80MB xreiazetai kai h grammh sto /etc/lilo.conf
pou sou proteine kapoios. Apo oti 3erw bebaia h grammh auth xreiazetai se mhxanhma
me mnhmh >= 64MB. Egw ebala ena Slackware se PC me 64MB kai den xreiasthke na
th xrhsimopoihsw,blepei 64MB sto free. (Auto pou den 3erw bebaia einai an ta
xrhsimopoiei ki olas :->).

Telos,8a sou proteina auto pou mou eixe proteinei emena o ricudis. Kane ena recompile
ton kernel afou deis olh th mnhmh. An de xtuphsei to compile tote h mnhmh sou paizei
mia xara.

Filika,

-gdk.

--