mount..

Kostas Lialiambis admin at edessa.topo.auth.gr
Mon Mar 9 20:11:00 EET 1998

Harris Kosmidhs wrote in message ...
>Sto fstab to cdrom exei thn epilogh user alla papala.
>Ti na po !!!

E tote kati de paei kala me thn installation soy, dear. Eprepe na mporei
kapoios user na kanei mount (etsi toxw toylaxiston se 3 ypologistes stoys
topografoys kai... melllame doyleyei mia xara re se, melllame - to l to
grafw me 3l dioti piroferetai paxy me ton gnwsto makedonitiko tropo).

Epishs, mporeis na oriseis kai to ownership twn arxeiwn toy iso filesystem
ma ta options uid=koko kai gid=lulu

Korrrrr...

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr