Gia tin "find"...

Reality Recovery Front anvo at otenet.gr
Mon Mar 9 22:51:39 EET 1998

At 10:22 AM 3/9/98 +0000, you wrote:
>De moy les
>
>Ayto to ekplhktiko biblio gia unix poy agorases se ti syskeyasia htan? Mhpws
>eixe th morfh mias polyyyyyyyyyyyyyyy makrias lwridas xartiou tyligmenhs gyrw
>apo ena xartonenio kylindro, kai erxotan mazi me allous 11 tetoious
kylindrous
>mesa se mia megaalh plastikh sakoula? :>
>
>Ciao,
>  Christos

 Siga min einai ki apo papiro!!!
 Akou "lorida xartiou giro apo kilindro"!!! :-)))))
 To vivlio einai poli kala metafrasmeno! Afto tou to anagnorizo! Malista,
to antitipo pou agorasa einai tis Defteris Ekdosis! Sin tois allois, mou
ipan oti einai...kalo! E, ki ego to "skotosa"! Ti na ekana? Afou imoun
"skrapas"!!! (Eno tora...idiofiia!!!). Sto kato-kato, den mporei: olo kai
kati tha "paro" an to diavaso! Kapou tha me ofelisei, etsi den einai?
  Telos panton!
  To vivlio gia Linux, pou parigkila alla argisa na pao na to paro,
kostizei (kostize)...16000!!! Pou 16 na einai oi meres tou!!! Kai itan
katefthian apo Amerika! Diladi, an to agoraze apo antiprosopia tis Athinas,
pos tha kostize??? 20000???
  Gi' afto sas leo: pite mou kanena vivlio (ellinoglosso i agklogosso) gia
arxarious! Thimame, prin merikes vdomades kapoios estile ena tetoio minima,
opou anefere kapoia vivlia, alla exasa afto to minima kai den sigkratisa
tis protaseis pou ekane! (Dne ftanei pou eimai afragkos, eimai ki
epipoleos!!!).
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr