aparxaiomeno software

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Mon Mar 9 11:07:59 EET 1998

Kwsths wrote:

> At 11:55 рм 25/2/1998 +0200, Theodore J. Soldatos wrote:
>
> >gia ton IE4.0 ?). Ayto poy kanei me to Linux ayth th stigmh, an to ekane
> >kapoia efhmerida gia kapoio politiko thema px tha thn pairnane me tis
> >lemonokoupes.
>
> Mallon den exeis diabasei h dei  ka8olou ape3w ti lene ayrianh , eley8ero h
> adesmeyto typo:)Den nomizw oti tous phre kaneis pote me
> lemonokoupes:)anti8etws poulane :)
> Sthn ellada eimaste...3ypnhste:>

Hmmm Nai, ontos, milhsa me dedomena poy den perilamvanoun tis
"efhmerides" poy anafereis.. :-) Telos panton, to thema einai oti h
frash "sthn Ellada eimaste" den mou leei tipota.... Dhladh Ellada
shmainei by default ta mayra mas ta xalia ? Den nomizo oti prepei na
apogohteyomaste etsi eykola... Kai mono oti yparxei ayth h lista
shmainei oti kati kineitai.... To gegonos oti oi xrhstes Open Source
Software (vlepete ? Enhmeronomai :-) sth Ellada einai poly mprosta se
filosofia se sxesh me thn "agora" (mprrr), prepei na toys sproksei na
enhmerosoun kai toys allous kai oxi na meinoun mia kleisth omada
arxiereon...

T.

(BTW, se sxesh me allo mail sth lista, yparxei toylaxiston enas
ypeythynos mhxanografhshs sthn Ellada pou protima Linux... :-)

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr
=_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=
==== Scientific
=====_/_==everybody=knows=the=good=guys=lost"===Leonard=Cohen=
= Publications Ltd. =_\_============ http://w4u.eexi.gr/~theodore
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr