About Wine

Sir Zagor kzagor at rodopi.cc.duth.gr
Mon Mar 9 02:12:07 EET 1998

-----Original Message-----
From: Vaios Papaioannou <vp at sna.co.umist.ac.uk>
To: linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr
<linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr>
Date: Juqiaj^, 8 Laqt_ou 1998 3:38 ll
Subject: Re: About Wine

>wine = free prospa8eia
>wabi = commercial product (to kanei h SUN, kai sto linux h caldera)
>
>mexri stigmhs mono 16bit yparxei = win 3.11
>
>pio poly 8a breis mpela para kapio ofelos...(proswpikh gnwmh)
to wine to exo katebasi kai akoma na to kano na tre3i ......
8eli arketi douleia kai polles aspirines ...........
apo tin alli pleura to wabi eukola antika8istate ,einai stable
kai eukola to ri8mizis .......einai san exeis enan program manager
sta X windows sou.....
meionextima ine bebaia oti ine commercial .......
omos den mporo na katalabo ti xrisimotita tou na exeis win 3.11
ine pragmatika anousio.....episis xriazete poli mnimi 16MB kanoniki
kai 20 MB swap gia na to dis na trexei ....ase poso xriazete gia
na tre3i mia efarmogi kanonika....apo tin alli an xriazese windows gia
opoiadipote logo kai prepei na exeis mporis na balis win95 se ena partision
kai na kanis ekei boot apo to lilo...poli kalitero.........
auta bebaia prosopiki gnwmi :)))

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr