Áð: RedHat Problhma

christos vettas gr at gemini.diavlos.gr
Sun Mar 8 16:29:47 EET 1998

Mallon ayto poy lete einai, giati ean thimamai kala, eixa paei apo monos moy
sto /etc/hosts kai allaja apo hostname hostname.domain poy moy eixe se oti
ithela egw, kai meta moy ekane ayto to problhma.
Ma kala me poia entolh mporw na toy pw pws tha onomasw to systhma, me to
slack edina netconfig kai edina oti ithela, twra den thn dexete ayth thn
entolh, me poia entolh sto RedHat dhlwnw host name klp;

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr