Plug and play modems

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Sun Mar 8 13:22:17 EET 1998

On Sat, 7 Mar 1998, Alejandros Diamandidis wrote:

> To kako me ta win{modem,printer,klp} den einai oti metaferoyn
> meros ths leitoyrgikothtas ston ypologisth, alla oti
> ta protokolla poy xrhsimopoioyn einai eptasfragista mystika,
> prostateymena me non-disclosure agreements, kai h monh lysh
> gia na grapsei kaneis driver einai 'h to reverse engineering 'h
> ta mentioum kai h epiklhsh pneymatwn ;)

  Nomiza oti to non-disclosure agreement kalyptei *kai* ta medium/pnevmata.
An thymamai kala opoios anakalypsei pws doulevoun ta win* einai
triskataratos. To opoio einai fysiologiko. DEN tha ithela na kanw reverse
engineer enan Windows driver. Afta ta pragmata einai tou satana.

A.

Alexios Chouchoulas         '88    ,88'   ,88'   http://www.vennea.demon.co.uk
The Unpronounceable One    ,o88oooo88ooooo88oo,     alexios at vennea.demon.co.uk

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr